.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جدیدترین اخبار از مهمانان تحلیف رییس جمهور سیزدهم
ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۷ امروز؛ پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با ادای سوگند در مجلس، رسما کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد. (ادامه)
«رئیسی» برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس چقدر فرصت دارد؟
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از مهلت دو هفته‌ای به رئیس‌جمهور منتخب برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  وی درباره علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی مشغول استراحت و مطالعه است و کار خاصی انجام نمی دهد.
 .... لاریجانی در حال استراحت و مطالعه است/ اگر لاریجانی تصمیمی برای انتخابات ۱۴۰۰ داشت ما می‌فهمیدیم/ با مجلس عجولی طرفیم/ مثل آب‌خوردن سوژه دست رسانه‌ها می‌دهند
شمال نیوز : وی درباره علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی مشغول استراحت و مطالعه است و کار خاصی انجام نمی دهد. ....(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
چند درصد نمایندگان پارلمانهای دنیا زن هستند؟
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکا پایبند به هیچ تعهدی نیست، گفت: آنها درباره‌ محور مقاومت دچار اشتباه محاسباتی شدند. قطعا این اقدام آنها در انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس و مساله هسته‌ای ایران بدون پاسخ نمی‌ماند. چنین اقداماتی باعث افزایش تنش در منطقه و جهان می‌شود. لاریجانی: اقدام آمریکا در انتقال سفارت تل‌آویو و مساله‌ هسته‌ای ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکا پایبند به هیچ تعهدی نیست، گفت: آنها درباره‌ محور مقاومت دچار اشتباه محاسباتی شدند. قطعا این اقدام آنها در انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس و مساله هسته‌ای ایران بدون پاسخ نمی‌ماند. چنین اقداماتی باعث افزایش تنش در منطقه و جهان می‌شود.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: «غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید. سعودی‌ها خیانت صریح می کنند / به کسانی که صریحاً با ما دشمنی می‌کنند، گفته‌ایم آماده برخورد برادرانه هستیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: «غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید.(ادامه)
«غلط زیادی» آمریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید
رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی اقدام اخیر امریکا نسبت به قدس را «غلط زیادی» خواندند و گفتند: آنها قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود و تلاش‌های آنها به سرانجام نخواهد رسید.(ادامه)
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز شنبه/ چه شخصیت‌های مهمی در مراسم شرکت می‌کنند؟
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. (ادامه)
شاید نتوان هیچ کدام از شخصیت‌های نظام را در میزان تاثیرگذاری با هاشمی مقایسه کرد، ولی پر شدن جای خالی او در کرسی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان آخرین جایگاه حقوقی هاشمی رفسنجانی، می‌تواند موجب ایجاد رویدادهای تازه‌ای برای نظام سیاسی کشور باشد. تمام جانشینان احتمالی هاشمی رفسنجانی؛ از هاشمی‌شاهرودی و ناطق‌نوری تا حدادعادل
شاید نتوان هیچ کدام از شخصیت‌های نظام را در میزان تاثیرگذاری با هاشمی مقایسه کرد، ولی پر شدن جای خالی او در کرسی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان آخرین جایگاه حقوقی هاشمی رفسنجانی، می‌تواند موجب ایجاد رویدادهای تازه‌ای برای نظام سیاسی کشور باشد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات اعضای شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس برگزار شد و براساس آرای بدست آمده دو نماینده از استان مازندران به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس انتخاب شدند.

عضویت یوسف نژاد و اسماعیلی در شورای اجرایی اتحادیه بین‌المجالس
شمال نیوز: انتخابات اعضای شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس برگزار شد و براساس آرای بدست آمده دو نماینده از استان مازندران به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس انتخاب شدند. (ادامه)
کاظم جلالی: در انتخابات مجلس کاندیدا نمی‌شوم
کاظم جلالی با صدور اطلاعیه‌ای رسماً اعلام کرد که در انتخابات مجلس آینده کاندیدا نخواهد شد. (ادامه)
عکس/ اسکورت‌ لاریجانی در نیویورک
علی لاریجانی برای شرکت در اجلاس رؤسای مجلس عضو اتحادیه بین المجالس جهان در نیویورک به سر می برد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
اسامی هیئت اعزامی مجلس به سوئیس
(ادامه)
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری جدیدترین گمانه زنی از کابینه و گرایش سیاسی آنها
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری (ادامه)
درگیری ایران و کانادا در اتحادیه بین المجالس
(ادامه)
افشاگري ناطق نوري در كنفرانس بين المجالس
(ادامه)
علی اکبر ناطق نوری 13 سال پیش هنگامی که مسوولیت ریاست مجلس شورای اسلامی را در جمهوری اسلامی ایران به عهده داشت ، موفق شد با همکاری روسای مجالس برخی دیگر از کشورهای اسلامی این اتحادیه مبارک را تاسیس کند. ناطق نوری به همراه لاریجانی به اندونزی می رود
علی اکبر ناطق نوری 13 سال پیش هنگامی که مسوولیت ریاست مجلس شورای اسلامی را در جمهوری اسلامی ایران به عهده داشت ، موفق شد با همکاری روسای مجالس برخی دیگر از کشورهای اسلامی این اتحادیه مبارک را تاسیس کند.(ادامه)
دوم مهرماه در دفاع مقدس
(ادامه)
ترور احمدی نژاد با برنامه ریزی یک نماینده عراق
(ادامه)
عضویت نماینده ساری در هیات اجرایی اتحادیه بین المجالس
(ادامه)
تلاش برای بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ناطق نوری سخنران افتتاحیه بین‌المجالس اسلامی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.